Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nagrodzono najlepsze urzędy skarbowe na Podkarpaciu. Decydowała jakość obsługi klienta [ZDJĘCIA]

Redakcja
Wybrano trzy najlepsze urzędy skarbowe w województwie podkarpackim.
Wybrano trzy najlepsze urzędy skarbowe w województwie podkarpackim. KAS
Od 98 do 99 proc. satysfakcji klientów zanotowały trzy najlepsze urzędy skarbowe w województwie podkarpackim. To placówki w Dębicy, Jarosławiu i Lesku.

To już trzeci rok, w którym nagrodzono w ten sposób urzędy skarbowe dbające o najwyższą jakość obsługi. Docenili ją klienci w anonimowych ankietach satysfakcji, wypełnianych po wizytach w urzędach skarbowych. Ranking najlepiej ocenianych urzędów skarbowych przygotował Departament Relacji z Klientami Ministerstwa Finansów. W każdej izbie wyróżnione zostały trzy urzędy, na podstawie ocen i komentarzy klientów.

W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie klienci najwyżej docenili i ocenili:

  • Urząd Skarbowy w Dębicy – poziom satysfakcji 99 proc.
  • Urząd Skarbowy w Jarosławiu – poziom satysfakcji 98 proc.
  • Urząd Skarbowy w Lesku – poziom satysfakcji 98 proc.

- Dla Urzędu Skarbowego w Dębicy to już trzecie takie wyróżnienie, a dla urzędów skarbowych w Lesku i Jarosławiu drugie. Dyplomy z rąk dyrektora IAS odebrali naczelnicy wyróżnionych urzędów - informuje podkom. Edyta Chabowska, rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

Dyrektor rzeszowskiej IAS nadkom. Krzysztof Basak wraz z zastępcą Piotrem Baumanem pogratulowali wyróżnionym urzędom oraz podziękowali za zaangażowanie w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów podczas obsługi. Zachęcili również do dalszych działań na rzecz wspierania podatników w realizacji obowiązków podatkowych.

Dyplomy gratulacyjne odebrali naczelnicy reprezentujący zwycięskie urzędy skarbowe:

  • Magdalena Nanuś-Łęcka,
  • Arkadiusz Dziki,
  • Krzysztof Królicki.

Jak oceniane są urzędy skarbowe?

Ankiety wypełniają osoby fizyczne, przedsiębiorcy, urzędnicy państwowi, biura rachunkowe czy kancelarie prawne. Reprezentują oni pełny przekrój społeczeństwa w zakresie wieku, wykształcenia i miejsca zamieszkania. Ankietowani mają możliwość wyrazić opinię opartą na własnych doświadczeniach, a nie zasłyszanych opiniach. Dla podatników wciąż najważniejsze jest, aby swoją sprawę załatwić sprawnie i już podczas pierwszej wizyty w urzędzie skarbowym. Ważne są także emocje i wysiłek, który trzeba włożyć w załatwienie swojej sprawy.

- Ważnym kierunkiem działania KAS jest budowanie wizerunku oraz rozwój pozytywnych doświadczeń osób, które korzystają ze wsparcia i obsługi urzędów skarbowych. Klienci doceniają zaangażowanie pracowników, którzy zajmują się obsługą bezpośrednią, we wszystkich podkarpackich urzędach skarbowych. Świadczą o tym ostatnie wyniki w badaniach doświadczeń klientów. W czwartym kwartale 2023 r. nasze urzędy były najwyżej oceniane w badaniach CX od początku prowadzonych badań, czyli od drugiego kwartału 2021 roku. Poziom satysfakcji dla wszystkich urzędów naszej Izby osiągnął aż 93 proc. - - informuje E. Chabowska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Nagrodzono najlepsze urzędy skarbowe na Podkarpaciu. Decydowała jakość obsługi klienta [ZDJĘCIA] - Nowiny

Wróć na ustrzykidolne.naszemiasto.pl Nasze Miasto